Gardaland – Italia

Posted: 5 august 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Ieri am vizitat Gardaland, cel mai mare parc de distractii din Italia, si al treilea din Europa, dupa Disneyland, Franta si Port Aventura,Spania.
Parcul se afla in apropierea lacului Garda, unul dintre cele mai mari lacuri din Italia.
Intrarea costa 30 euro,dar pot sa spun ca isi merita din plin banii,deoarece poti sa iti petreci ziua in 50 locuri amuzante.Masinariile sunt structurate in trei categorii:adrenalina,aventura si chestii pentru copii mici.

Atractia principala a parcului este Blue Tornado(foto,video), in care intra numai cei care au `cojones`:).

Mai aveti aici si alte poze din parc.






Comentarii
  1. Costel spune:

    Eu tot am fost la Gardaland

  2. fcl spune:

    ..in fata mea era o maicuta stareta cu vreo 10 adolescenti dupa ea…deci nu e obligatoriu sa ai cojones…oricum , dilie maicuta, eu am coborat cu gatul stramb de acolo si ea nu avea nici pe dracu, Doame iarta-ma…super filmarea, btw si tu esti dus daca ti-a ars sa filmezi alea 40 sec in care eu vreo 3 am fost constient, in rest paralizat de frica….

  3. oxuu spune:

    Doamneeee am fost si eu la Gardaland :X…mam dat in Blue Tornado:X…a fost superb:X…mia placut la nebunie:x…

  4. andreea spune:

    am fos si io la gardaland … a fost sooper mai ales in trenu terorii mia placut cel mai mul… am iesit cu paru permanent si in barcute a fos sooper..:X:X:X… abia astept sa ma mai duc cand iau vacantza nu am cuv sa descriu parcul ala dar e sooper si acum la intrare e 50 de euro dar merita banii va asigur

Lasă un răspuns

