Remember: Vacanta Mare

Posted: 12 Iulie 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Am deschis si eu televizorul acum o ora si ce sa vad pe Protv?Garcea si Oltenii..stiti voi filmu ala care prezenta Romania in plina splendoarea ei😉 cu agentii CIA,taranii din Sadova,nazisti,comunisti, si chiar daci de acum 2000 ani.Una peste alta,filmul este destul de reusit.
Dar cu ocazia asta am rememorat si eu vremurile in care imi pierdeam timpul liber de dupa ora 22 uitandu-ma la Vacanta Mare.(cu toate ca stiam ca e numai pentru cretini genul acela de divertisment;))Oricum, eu ma intrebam destul de des cum de a disparut celebrul `Leana si Costel` de pe ecranele trustului Pro dintr-o data?Aveam sa aflu ceva mai tarziu ca intreaga VM a lasat faima pentru bani si au plecat la turcii de la Kanal.Ma rog,proasta alegere dupa mine dar fiecare cu idealurile lui in viata.
Cel putin mai exista youtube ca sa fac o revizionare a episoadelor.

Lasă un răspuns

