Povestea a doua bilete

Posted: 12 August 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , ,

Cand ai o pasiune e greu sa te desparti de ea.Unii merg la shopping,altii se duc la concertele Metallica. Eu am o pasiune mare: fotbalul.Si,din cauza pasiunii asteia, am incercat si eu sa imi iau un bilet pe San Siro, sa vad cu ce difera fata de stadionul local:).
Pe site-ul lui Inter nu gasesc nimic ca astia au primul meci abia in septembrie, iar Milanul avea un amical pe 17 cu Juventus.Ce mai…ocazia perfecta.
Prima data ma duc tinta la stadion.Nimic.Bate vantu`.Dar vad un afis de unde pot sa-mi iau bilete.Merg eu la bancile SanPaolo(ca fac astia niste aliante de te doare mintea; mai nou biletele la meciuri se cumpara de la banci..si normal trebuie sa ai card la banca aia)incerc sa-mi fac un amarat de card, ma tine ala de la ghiseu juma` de ora de vorba si imi cere pasaportul, ma intreaba de viata, sanatate ,imi explica ca biletele propriu-zise nici nu mai exista,si apoi ma trimite la plimbare ca el nu se poate ocupa cu chestia asta ca nu se descurca.Mai ce sa zic..se mai intampla a gresit omul, na..macar a incercat sa ma ajute.Imi zice sa merg in centru ca acolo e o banca mare de tot.
Ajung si acolo dupa o ora. Intru.Ma asez la un ghiseu,vorbesc 5 minute,incerc sa ii explic situatia.Ma trimite la altul.
Iau o pauza ca imi pulseaza sangele prea puternic in creieri.
Revin.Ma tine aia de vorba 10 minute sa afle date despre mine,rezerva locurile pe stadion,incearca sa faca si cardul si isi aduce aminte si de mine, ce e cu mine in Italia(asta ca o simpla coincidenta ca vede pe pasaport ca-s roman).Deci mai pe scurt dupa aproximativ 4 ore de frecat menta, am lasat-o balta ca imi riscam nervii. Pai nu-ti vine sa-ti bagi pula in ei ?

Lasă un răspuns

