Ce inseamna urbaniulian.ro

Posted: 23 August 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , ,

Spammer-ul Avocatul Iulian Urban, urmasu` lu papa Urban, dupa cum zice chiar el, si-a deschis un blog multifunctional . Are si niste obiceiuri cam cretine sa faca spam pe buna stiinta si sa ameninte toti bloggeri care pomenesc acest adevar in articole personale. Lasand la o parte toate cretinismele comuniste care le are in caracter, haideti sa analizam putin urbaniulian.ro.

E o adunatura de stiri copiate din diferite publicatii, fara acordul nimanui, si fara sursa. Pana aici corect? Ca sa nu zica domnu` Urban ca vorbesc fara stiinta dau si niste exemple.

Acest articol e copiat din Jurnalul Btd, fara a preciza nicio sursa, asa cum a facut dealtfel si cu VisUrat.

D-le EU NU SUNT GAZETAR , nu traiesc din vanzarea de reclama, asa ca eu doar informez consumatorii.
Ati facut vreodata ceva pentru cineva din jurul dvs. , ati ajutat pe cineva dezinteresat ? nu stiu la ce visurat va referiti si daca este un material pe un blog, foarte bine se poate citi acolo.
Dar astept sa imi spuneti ce faceti dvs. DEZINTERESAT pentru cei din jurul dvs. ?
Nu am auzit sa va oferiti cu vreun sprijin pentru Violeta Gligor de la Oradea insa va legati de tot felul de aberatii..
Ce trafic d-le crezi ca ma intereseaza traficul pe mine ? Nu , vreau sa ajut oamenii si o fac pe banii mei.
O donatie pentru Violeta Gligor nu faceti ? ca tot o asteapta acasa o fetita de 10 luni de zile .
Hai sa vedem daca tot vorbiti de bun simt.

Pai nu? Scopul scuza mijloacele. Acest urban e un robinhood autohton: fura articole ca sa o ajute pe Gligor.

Cam atat despre un tip care `nu doreste decat sa ajute oameni` furand de la altii si facand spam.

Comentarii
  1. dragos spune:

    pentru a 1000-a oara: nu e avocat! spammer insa da.

  2. Felix Petrar spune:

    1. ce imi poti spune despre Urban?
    2. cum de casutele pentru nume, adresa de email si website erau deja completate? Nu tin minte sa fi lasat vreun mesaj pe situl asta.

  3. teutzinho spune:

    @Felix Petrar
    1. despre Urban nu pot sa iti spun eu prea multe, gasesti informatii pe blogul lui
    2.casutele erau completate pt ca probabil ai mai lasat vreun comentariu pe alt blog de pe wordpress

  4. Sageata capitanului Ion Iliescu spune:

    Am scris doua comentarii critice la adresa lui, la el pe site, ca prea erau articolele respective sforaitoare fara sa spuna de fapt nimic concret. Dar comentarii pertinente, civilizate si politicoase, fara p…ile in gura pe care i le mai bagau altii. Drept urmare, mi-a fost bannat acel ip la accesul http pe situl lui! Am primit totusi in continuare mailurile alea sforaitoare. Asa ca i-am trimis un mail in care l-am intrebat daca stie ca ip-ul meu a fost blocat. De atunci n-am mai fost blagoslovit nici cu mailuri (nu mi-a raspuns nici macar la al meu), si ip-ul meu tot blocat e. Am intrat dupa un alt ip, imediat ce m-am convins ca nu e o problema de retea, chiar e pus in filtru ip-ul meu, m-am uitat pe site si ce sa vezi: comentariile mele disparusera!!! In schimb, erau in continuare alea cu p–i si m-i😉
    Concluzia mea: urban iulian este fara indoiala un om politic de viitor daca de pe acum cenzureaza opiniile contrare lui, si lasa, de ochii lumii, injuraturile neroade, fara esenta, cu care nici un om normal nu poate fi de acord. Cu asemenea personaje sinistre drept politicieni o luam noi in mana de 18 ani incoace!

Lasă un răspuns

