VDC: Viata de cacat

Posted: 3 Septembrie 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Fratilor, aveti o viata de cacat si un IQ subunitar? Scrieti pe http://www.viatadecacat.net (no offense; blogul e super.chiar ma amuza).

Eu sunt o fire care descopera mai greu lucrurile. Ma rog…asa sunt eu. De curand, chiar foarte curand, am descoperit cocalari.com si VDC. Cu cocalarii nu o sa-mi bat capul prea mult ca au vorbit alti bloggeri cat pentru toate generatiile. Asa ca incep cu VDC

Site-ul e chiar funny, in care poti sa plangi soarta unora (Care chiar au VDC) sau poti sa stai la o caterinca cu pusti frustrati prinsi de parinti in baie in timp ce faceau laba.

Asa ca din seria `Mai de cacat decat viata`, va prezint:

  • m-a prins mama cand mi-o frecam in baie ! VDC
  • Azi m-am trezit dimineata si am alunecat pe un prezervativ folosit. Traiesc singur cu fica mea de 15 ani. VDC
  • In seara asta m-am intalnit cu un prieten bun in oras si din vorba-n vorba imi zice ca toata ziua a facut sex cu o pushtoiaca proasta, pe care a vrajit-o tot azi. Cand am ajuns acasa, dupa ce am mancat, adica acum vreo 20 de minute, l-am sunat ca sa iesim in noaptea asta in discoteca. Telefonul lui a sunat in camera lu’ sor-mea
  • tin foarte mult la o tipa.sunt indragostit lulea.sunt cu ea de vreo 3 luni.acum o saptamana am avut un show , era putin ametita si in timp ce`mi facea oral a borat pe penisu meu.Acum imi este oarecum greata de ea .ce pot sa fac? VDC
  • Am 20 de ani si inca sunt un copil ratat,idiot si aschilopat..sunt virgin si am ouale cat pepenii..le mai dezumflu cateodata prin metode manuale…imi caut prietene de 15 ani da toate ma refuza…mi-o iau de la copii de 16 ani…tre sa fug cu masina de ei ca sa nu-mi sparga colacu…ce sa fac???am o viata de CACAAAAT!!!
  • Sunt Nicu  si imi place de vecina din fata, dar e maritata?
    Cum sa fac sa ii zic. Eu mi-o doresc in pat dar nu stiu cum sa ii zic?
    Ce sa fac? Ma ajutati, altfel o sa am o VDC.
  • Astazi a venit sor-mea de 15 ani si m-a intrebat cum m-am simtit pentru prima oara cand am facut sex. I-am raspuns ca e personal si ca nu e treaba ei. Atunci s-a uitat la mine si a zis : „Mie chiar mi-a placut!” Eu am 19 ani si sunt inca virgin … VDC

Incheierea nu isi are rostul.

Comentarii
  1. crazy-kid spune:

    ultimul a fost morta =]]

  2. missm spune:

    e genial VDC.

  3. alexandra spune:

    ultimul a fost mortal cand i se intampla altuia si nu tie

Lasă un răspuns

