Poveste de toamna

Posted: 5 Septembrie 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , , , , ,

Da…povestea mea nu incepe fericit si nici nu se sfarseste cu un happy-end, asa cum e cazul mai tuturor povestilor. Povestea mea e una chiar de tot rahatul care nici nu merita sa o cititi, dar cu toate astea o s-o povestesc, mizand pe faptul ca nu o sa intrerupeti citirea articolului aici:).

Totul a inceput ieri, (nr. 4 septembrie 2008), ora 7:10. Aeroport Malpensa, Milano. Companie: Alitalia. Ruta: Milano-Bucuresti. O sa incerc sa nu jignesc pe nimeni si nimic ce se leaga de respectiva companie, ce-i drept de tot rahatu` si cam falita.

Asadar, zborul meu trebuia sa plece la ora 8 fix. Deoarece sunt minor, lucrurile sunt cam complicate. Prima problema am intampinato la check-in, unde un macaronar individ mi-a spus cu zambetul pe buze ca insotitorul de bord (necesar in cazul minorilor neinsotiti) trebuia rezervat cu cel putin 2 zile inainte. Pai bine frate, de unde pula pana mea trebuia eu sa stiu de faza asta, avand in vedere ca celelalte companii nu practica obiceiul asta de tot rahatul cu rezervarea insotitorului? OK, trecem peste faptul ca sunt o companie de avortoni ratati.

Sunt trimis la casa de bilete Alitalia din aeroport, de unde chipurile trebuia sa primesc niste informatii in plus. Vrabia malai viseaza, frate! Alta panarama si aia. O deranjasem de la cafea si deja era recalcitranta. Mi-a raspuns clar: Ce informatii, dom`le ? Unde te crezi aici? Suna si tu la un numar cu tarif de 2 E/min. Sun si la numarul ala, ma tine la telefon 4 minute ca sa imi spuna ca de fapt serviciul se deschide la 8. OK. Ma duc iar la tipa de la casa de bilete.

-Avand in vedere ca mai e putin pana la decolare, as putea sa aman zborul?

-Pai stiti…ca nu se poate…ca noi nu permitem asa ceva…

Adica ca sa simplific situatia s-a mai luat inca un bilet de 250E. Am plecat ieri cu alta cursa, la ora 15:45.

OK, ajung acasa. Am probleme cu laptopul. Dau cu aspiratorul 5 minute incontinuu peste cooler. Nimic frate, praf. E praf ! A trebuit sa imi suflu plamanii ca sa isi reia activitatea😦. Acum, dupa astea 2 zile de rahat, imi vars si eu nervii pe articolul asta…intelegeti-ma!:)

PS: Din toate astea am inteles si trei lucuri foarte importante: de ce da Alitalia faliment, ca nu o sa mai calatoresc niciodata cu Alitalia, si ca o data pe luna tre` sa aspir nenorocitul asta de cooler.

Lasă un răspuns

