Probleme cu WordPress

Posted: 8 Septembrie 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

Da, printre doua lecturari pe ziarele de sport (ca sa vad miraculoasa cauza a esecului Romaniei cu lituanienii) si gsmland (ca sa aflu detalii despre un telefon), mai scriu si pe JBN. De cand m-am mutat pe WordPress, astazi a fost prima data cand am fost putin cam dezamagit, nervos, nici nu mai tin minte:).

Imi termin articolul despre i8510, si dau sa bag si o poza-doua acolo ca e nevoie! Da..surprise…apuc sa incarc pozele ca sa imi fac nervi ca nu merg introduse. Pe langa asta, a trebuit sa inchid si fereastra (bineinteles ca articolul nu se salvase in ciorne). Ghinion nu?

Scriu iar articolul, in juma` de ora, de data asta dau un copy-paste ca sa fiu sigur, incerc..nu merge!

In cele din urma dupa 2 ore de asteptari si-a revenit si WordPress-ul meu drag:-w…cam mari dureri de cap! Sper sa nu se mai repete.

Comentarii
  1. Mihai spune:

    eu personal nu am avut probleme🙂 deloc

Lasă un răspuns

