Mi-ar place – din ciclul `Apocalipsa de la Geneva`

Posted: 10 Septembrie 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , ,
  • Mi-ar place sa vad in ziare un articol decent despre evenimentul ce s-a desfasurat azi.
  • Mi-ar place sa prind anul 2013
  • Mi-ar place sa il cunosc si eu pe Nostradamus, ca mare om a fost din moment ce toti jurnalistii retarzi gasesc sute de semnificatii ale profetiilor sale
  • Mi-ar place sa stiu de ce daca zeci de absolventi ai Oxford, Harvard etc etc. spun ca nu se va intampla nimic, noi trebuie sa citim ca vom muri maine?
  • Mi-ar place sa il cunosc pe Jose Arguelles sa vorbesc cu el tot ce nu am putut vorbi cu mama cand eram mic: despre extraterestrii, navete spatiale, sfarsitul lumii, povesti de adormit copiii, etc.
  • Mi-ar place sa aflu cati vizitatori si-a luat Antena3.ro de pe urma articolului (chiar autoarea Moroiu precizeaza ca titlurile zilei nu mai sunt ce-au fost. Nici măcar campania sexy anti-fumat nu mai suscită interesul publicului larg, pentru că APOCALIPSA bate orice audienţă. „) deci e oarecum de inteles faptul ca inghitim tot ce ne este bagat pe gat de `saracii` jurnalisti, care isi fac doar meseria (aceea de a manca rahat de dragul senzationalului).

Articol inspirat de aici

Comentarii
  1. al3x spune:

    cred ca jurnalisti exagereaza acest proiect nu trb atat de mediatizat

  2. Total Anormal spune:

    Prefer LHC in locul stupidei campanii a stupidei Mihaela Radulescu. Chiar si supra-mediatizat, macar eclipseaza celelalte idiotenii din peisajul teveului romanesc

  3. micutul soricel spune:

    nu stiu daca ai scris intentionat, dar „mi-ar place”, se scrie corect „mi-ar placea”. daca ai scris intentionat asa, imi cer scuze.

  4. jbnews spune:

    @ micutul soricel

    nu, nu am scris intentionat. daca e sa scriem perfect gramatical ai dreptate.

  5. oneill spune:

    am citit articolul la care se face referire… poate sunt eu prea receptiv, dar mi se pare ca se face misto tocmai de avalansa de prostii apocaliptice. mi-ar placea sa vad mai des jurnalisti care fac misto de jurnalismul amatorial (am scris corect, o fi existind cuvintul asta?)

Lasă un răspuns

