Credeti-ma ca e doar o coincidenta ca in ultimele trei articole ma leg de trustul asta. Nu am luat obiceiurile master-ului in domeniu.

Sa analizam putin ce s-a intamplat la Antena 2. Zoso posteaza o imagine modificata cu Mihaela Radulescu pe blogul sau. Amatorii de la Intact au luat poza de pe blogul lui Zoso (asta e din ciclul `tot ce zboara se mananca`) si mai apoi o publica live la o emisiune, intrand in conflict mai cu toata lumea.

Si acum ma mir cum niste tipi (Care totusi oricat de prosti ar fi si-au luat diploma de jurnalisti) au putut sa faca o astfel de chestie. Imi e cam greu sa cred ca la mijloc sta prostia, dar la fel de greu imi este sa cred si ca cei doi prezentatori ai emisiunii `Scoala Vietii` vor cu atata insistenta un concediu fara plata.

Dupa acest episod, este foarte posibil ca Mihaela Radulescu sa isi dea demisia de la trupa felixciana. In concluzie, ma intreb de ce nu a ajuns si Gigi jurnalist.

Sursa poza: http://www.zoso.ro

Comentarii
  1. valy_jk spune:

    adevarul e ca ziaristii astia sunt prosti tare, cel putin cei de la intact:))
    eu de curand am vazut faza cu raduleasca, au facut-o de rahat urat tarE:))

Lasă un răspuns

