i`m sick

Posted: 30 Septembrie 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

Cred ca viata de licean e cea mai nasoala, dar totodata si cea mai frumoasa. Ca prieteniile din liceu dureaza o viata intreaga stiam cu totii, ca pauzele din liceu sunt de neuitat stiam de mult, ca ai atata sprijin intr-un singur colectiv era la indemana oricarui nestiutor, iar asta ne era cunoscut inca de pe bancile gimnaziului.

Ce nu stie lumea e ca s-ar putea sa mai ai si ghinion cum am eu, sa vii martea si vinerea cu o frica la scoala si cu niste fluturasi in stomac, de zici ca nu vrei ceva mai mult in viata decat sa treci si de ziua aia nenorocita. Asta e cazul meu pentru ca atunci am franceza. Mi-am dat seama din prima clipa ca e o profa care vrea sa scoata ce e mai bun din tine, dar sa zicem ca nu are si cele mai bune metode. Nu pentru un om obisnuit. Si pe langa micile raritati din randul profilor, cum ca unul e mai `special` ca altul, ajungem si la faptul ca 7 ore stau la scoala, 4 ore in teme (tineti cont ca urasc tocilarii-automat ma gandesc ce fac saracii in situatia asta), ma culc la 9-10-11 (depinde de cat de obosit sunt si daca e vreun meci de fotbal), si trebuie sa ma trezesc la 6 ca la 7 incep orele. 5 zile tine toata veselia asta si pare ca nu se mai termina. Referate peste referate, eseuri,teme de pagini intregi, profe de franceza penibile (8 din 12 note de anul asta au fost de 2). 

Si asa am descoperit si o alta latura, aia negativa, a vietii de licean. Imi numar zilele ca un puscarias pana la urmatorul weekend sau urmatoarea vacanta. Cruda soarta.

Lasă un răspuns

