Reclama Orange: Bloggerii

Posted: 14 Octombrie 2008 in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

 

1. Imi dau seama ca bloggerii chiar incep sa conteze🙂. 

2. Imi dau seama ca Orange chiar are reclame fine, tinand cont si de maimutoii aia 2

3. Nu imi dau seama (si cer lamuriri) de ce in reclama televizata este prezentat fiul lui care nici nu s-a nascut, si intr-o alta faza spune despre fetele pe care urmeaza sa le sarute? Infidel tipul nu? Sau poate nu am inteles eu ideea..

Via.

Lasă un răspuns

