Gata! Ne-am saturat de toti indivizii astia veniti pe stadioane doar ca sa rupa scaune ca nu le-a dat bunicu` bani de tigari. Fraierilor, sa va mai auda cineva ca sunteti neindreptatiti, ca Mitica e de vina, ca Zmara e de vina, ca Gigi e de vina…Pai da fratilor au venit ei la voi degeaba si v-au dat in cap pana ati lesinat. Stati in pula mea acasa si jucati darts cu poza lu Gigi, ca noi ne-am cam saturat ca in fiecare sambata pe antene, juma` de meci sa fie luat de meciul din tribuna.

steauatimisoara

Asta e ce ati realizat azi, 15 noiembrie 2008, la meciul Steaua – Poli Timisoara, huliganilor!

Astept o replica de la site-ul de vrasmasi.

Si trecand de la huligani la Steaua, ne-am cam saturat (deja) de rachieru` asta molfaitor de guma (si parca era mai bine cu Laca), si de stilul asta haotic de joc (implicit tot de acelasi rachier molfaitor de guma).

Comentarii
  1. admin spune:

    Uite ca cei de la site-ul de vrajmasi iti raspund, punandu-ti cateva intrebari:

    1. la cate meciuri ai fost pe stadion?
    2. stii ce s-a intamplat acolo pe Ghencea de vorbesti? stii ca atunci cand au intrat oamenii lui Smara au dat cu electrosocul in fata unui suporter (cel pe care l-ai vazut evacuat pe brate)?
    3. stii ca Legea 4 prevede pentru folosirea de torte amenda si interzicere, si in nici un caz bataia?
    4. Tu daca mergi la meci cu un prieten si, pentru un motiv sau altul, prietenul tau este atacat de cineva, tu ce faci? Stai impasibil si asisti cum este batut? Sau intervii si incerci sa ii iei aparare? Asta au facut cei din peluza cand au vazut ca unii dintre ai lor au fost atacati cu salbaticie. Cf legii ei ar fi tb sa fie identificati pe camerele video care sunt instalate pe stadion si apoi sa fie amendati si sa suporte rigorile legii.
    5. Nu judeca faptele doar dupa ce se spune in ziare si ce vezi la TV. Acelea sunt urmarile unor lucruri care nu sunt spuse in ziare si nici aratate la TV, pentru ca „nu da bine”.
    6. Nimeni nu este mai presus de lege, nici suporterii dar nici fortele de ordine. Intelegi asta?
    7. Este adevarat ca te uiti la emisiunea lui Badea „In gura presei” si ti se pare un tip super cool si super inteligent?

  2. teutzinho spune:

    @admin

    bine, ideea e ca vroiam un raspuns la intrebarile MELE nu sa imi raspunzi la randul tau cu alte intrebari…dar fie…
    1.am fost la mai multe meciuri decat poti tu sa iti imaginezi, insa spre dezamagirea ta nu prea stiu ce inseamna `dragostea` asta fata de echipele din bucuresti. eu am colindat numai peluzele de la otelul, unde lumea isi incurajeaza echipa, nu se bat cu gardienii..
    2.stiu ce sa intamplat acolo in ghencea. cand au venit oamenii lui smara v-au luat la bataie…OK! ideile sunt ca: nu a)v-au luat degeaba, si b) asta era un motiv ca sa distrugeti stadionul si sa dati foc la masini? plus ca eu mai degraba am vazut `suporteri` care aruncau cu pietre in oamenii lui zmara si nu invers.
    3.revin: daca ii stiti asa de idioti pe gabori, de ce va mai luati la tranta cu ei? inca mai sperati ca o sa aveti si voi sorti de izbanda?
    si repet: sunt CONVINS ca nu v-au luat la bataie pentru torte, iti dai seama ca nu a venit zmarandescu sa se ia de voi doar pentru niste torte amarate (Torte au fost si in giulesti, si in groapa).
    4,5,6: ok ai si tu partea ta de dreptate, sa zicem ca pur teoretic motivul era simpla aprindere a unor torte si aia v-au caftit degeaba.daca e asa, e vina lor. Si totusi ma repet: nu v-au caftit pentru asta: si in cazul asta trebuia sa ganditi ce faceti inainte sa suportati consecintele.
    7: n-ai vrea sa afli parerea mea despre badea, dar daca insisti poti sa cauti in arhiva blogului.
    ps: bataia nu e o solutie, spun unii, dar in cazul unora reprezinta mama tuturor: asa va mai potoliti si voi si aflati de ce sunt create stadioanele…aaa si apropos vreti stadion national.ce sa faceti? sa ii rupeti scaunele de draci ca pierde romania?
    Articolul l-am scris ca sa pun in evidenta huliganii de pe stadioane si nicidecum adevaratii suporteri, fata de care am o stima adevarata. Bafta, si poate retii ceva si din ideea mea

Lasă un răspuns

