Voi va cumparati PSP 3000?

Posted: 19 Ianuarie 2009 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , ,

De ce s-a razvratit lumea impotriva pirateriei? E impotriva firii noastre, a romanilor. E chiar ciudat sa vezi ca GTA 4, Undercover, si toate panaramele astea noi necesita confirmarea aia proasta si trebuie sa astepti ceva ca sa iti iasa „treaba”. Bine, totul are un inceput si un sfarsit. Pentru gameri incepe o noua epoca. Chiar si in materie de console.

Sony a lansat PSP 3000 acum cateva luni: bineinteles ca nu avea nicio treaba cu inovatiile (singurele chestii in plus sunt un rahat de microfon si niste adancituri la taste), ci mai degraba cu finantele firmelor ce produc jocuri.  PSP 3000 asadar timp de cateva luni nu a mers decodat(nici acum nu sunt sigur ca merge).

Eu, personal, am colindat tot Galatiul in cautarea unui 2004, dar si alea aveau versiunea 4.01 si deci le luam degeaba (Stii voi de ce;)). Pana la urma, am gasit, in ultimul loc unde as fi crezut ca gasesc: Altex.Erau niste versiuni de prin martie.Si pe 26 decembrie. Am dat 6,700 (cam cat facea modelul ala nou) dar stiu macar ca am ce face cu el cu cat mai putini bani. Bineinteles ca parerile sunt impartite, dar avand in vedere diferentele minore nu cred ca am eu o mare pierdere sau ceilalti o chestie profitabila, ci mai degraba invers. 

Voi ati optat pentru 2004 sau v-ati bucurat si voi cand ati dat de clipurile alea pe youtube cu „Blue Pandora”?

PS: Ca tot am vazut multi curiosi, carcase de PSP gasiti la Flanco.(30 lei-Logitech)

Lasă un răspuns

