UPDATE! American Pie 7 se va numi  American Pie presents: Book of love si va fi lansat cel mai probabil in decembrie 2009.

Ii va avea in rolurile principale pe Eugene Levy, Bug Hall, Kevin Norton, Brandon Hardesty si Louisa Lytton.

Deci, articolul asta continea ceva cuvinte, niste idei dezvoltate, eu am avut geniala idee de a nu da copy-paste, panarama asta de wordpress e un cacat mare in care imi bag pula, care publica articolul fara continut. E a doua oara cand mi se intampla si credeti-ma ca nu sunt eu asa mare idiot.

Ideea e ca American Pie 7 nu va aparea in viitorul apropiat, deoarece americanii nu il mai considera destul de profitabil. Umorul din 5 si 6 nu prea prinde la publicul de peste ocean (Yeah, America), si din pacate nu putem face nimic, decat sa speram ca se vor destepta sau ca vor aparea alte filme de genul asta.

Comentarii
  1. just_me spune:

    poi si knd se gandesc astia sa-l scoata pe piata. e deja filmat sau este un proiect pentru viitorul indepartat!!!!!!!!!!!!
    Astept raspuns!!!!!!!!

  2. Liviu spune:

    Sper k va aparea si un American Pie 7 …..

    Cel putin ador toate cele 6 …. sunt marfa de tot .

    Ink sunt in asteptari nu mi-am pierdut speranta

  3. zabimaru spune:

    bai deci dak vreti sa jtiti deja este in proiect american pie 7.se numeste the family.va fi lansat in 2009.si inka o surpriza va aparea si american pie 8 la kare filmarile au inceput la inceputul lunii aprilie.

  4. zabimaru spune:

    vor incepe..greseala mea

  5. yo spune:

    este deja filmat si va aparea ls sf anului 2009. Se numeste American Pie: Book of Love.

  6. inna spune:

    ar fi chiar tare sa faca si american pie 7 si sper sa nu fie chiar asa prosti incat sa se opreasca aici:)

    deci… asteptam :d

    au fost chiar faine toate cele 6 … deci asteptam continuarea :> \:d/

  7. Lucu spune:

    Abia astept sa se faca (sper) ar fi fain ca in american pie 7 sai fie cu toti Stiflerii!

  8. DeeJay spune:

    Nu-mi mai amintesc cu exactitate unde am citit si ce am ciit dar eu traiam cu impresia k in 26 iulie 2007 va fi scos pe piatza American Pie 7 dar undeva pe un blog oficial

  9. DeeJay spune:

    2009 scuzati-mi grseala

  10. makos_eminem spune:

    ar fi sooper s apara american pie 7.toate american pie sunt sooper tari.imi plac filmele de genul acesta.va recomand eurotrip.peace out.

  11. lucu spune:

    va aparea american pie 7 este si pe youtube book of love dar nu cred ca vor fi toti stiflarii nu arata in secvente desi ar fi super tare abia astept sa il vad

  12. adrian spune:

    :((:((:((:((:((:(( ce sa intamplat cu steve talley? sau cu eric stifler in film ? astia faceau toata comedia….sau Bull sau cooze …is de neegalat aia :))

  13. Nu o sa apara :( spune:

    deci da …. filmul nu va aparea … deoarece deoarece incasarile o sa fie cu mult mai mici …este posibila inceperea unei super comedii … cv in genu american pie , probail k prin mai 2010 … am mai auzit zvonuri de genu : filmul e gata deja , dar nu vor sa apara ink pe marile ecrane …sau multzi mai zic ca acest film nu va aparea din cauza celui anterior (betahouse) , deoarece cel din urma nu a avut un grad de umor foarte ridikt … sper sa ma insel deoarece ador american pie la fel de mult k si voi😦

  14. Scortisoara spune:

    Nu pot să cred că sunt persoare care pot afirma că 5 şi 6 au fost „marfă”. American Pie 4 era deja tras de păr, darămite 5 şi 6. Au fost cele mai idioate si cu glumele cele mai tâmpite… mă rog. Mi-a plăcut 1, 2-ul mi s-a părut că se cam lălăia si mi-a plăcut foarte, foarte mult 3-ul.

  15. ovidiu spune:

    eu l-am vazut acum 2 luni si e super tare vreau acum sa le am pe toate pe dvd originale da de unde s ale cumpar?? ma rog american pie cel mai tare😉 mai rare filme astea ma intreb cum va vii american pie 8 ?? cine stie?

Lasă un răspuns

