Mondenizareaaa

Posted: 5 Februarie 2009 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , ,

Deci, imi plac „Mondenii”, chiar ma relaxeaza emisiunea. Iese super tare la TV, si chiar imi facusem o parere cat de cat decenta despre respectivele personaje.

Numai ca faptul care a schimbat lucrurile a fost ca m-a pus dracu` sa ascult Magic FM si sa descopar cat de „haioase” si inteligente sunt hienele atunci cand trebuie sa improvizeze, cam ca personajele pe care se chinuie sa le ia la misto de 2 ani incoace. 

Un al doilea lucru e faptul ca tot dracu` m-a pus sa-l citesc pe Bendeac(so fucking retard ideas).Pot spune ca in blogging e greseala vietii mele, mai mare decat sa-l citesc pe interesantul de moruzov. No further comments, nu vreau sa am mustrari de constiinta fata de „eroii” mei mondeni. Ma supara adevarul!

Lasă un răspuns

