HBO imi place si nu prea

Posted: 15 Iulie 2009 in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Imi place pentru ca are mereu filme care atrag publicul.

Nu imi place pentru ca are mereu ACELEASI filme care atrag publicul.

Imi place pentru ca au inteles ca ne place stand-up comedy.

Nu imi place pentru ca nu au inteles ca au stand-up comedy rasuflat. *SFAT:angajatii pe baietii de la DEKO Cafe*

Imi place ca abordeaza si un soi de trailere.

Nu imi place ca acele trailere au cam 20 minute si le confund adesea cu filme propriu-zise, nefiind chiar fericit cand aflu dupa 20 minute ca a fost un simplu trailer si am stat degeaba pe programu lor.

Conclusion: pe HBO trebuie sa „lucrezi” doar cu programul in fata, sa vezi ceea ce te intereseaza, iar daca iti place Stand-up-ul, sa speri ca vine unu’ mai amuzant.

Lasă un răspuns

