GSP TV încă visează frumos

Posted: 3 August 2009 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

GSP TV a anunțat de curând lansarea sistemului pay-per-view pe propriul site. Așadar, începând din data de 6 august, așa cum informează Gazeta Online, vom putea plăti pentru meciurile din campionatul intern direct pe site-ul lor, vizionând partida, bineînțeles, la o calitate care ar lăsa mult de dorit. Ok, toate bune și frumoase până aici. E, însă, o singură problemă: GSPTV chiar crede că are de-a face cu vreun public englez sau italian(unde salariul minim e de 1000+E/LIRE) care ar înghiți tâmpenia asta? Eu tot încerc să fac un exercițiu de imaginație cum vor dialoga de acum încolo un pensionar microbist și nevasta lui:

-Tanțo, adu, fă, semințele alea și cu berea din frigider.

-Hai măi, Vasile, dar parcă ai zis ca nu se mai dau meciuri la TV.

-Păi, nu, dar tocmai am descoperit sistemul pay-per-view. Dau un SMS care mă costă vreo 2 euro și mă uit la meciul Pandurii-Ceahlăul.

Mda, bună gluma, sper doar să fie falimentară chestia asta, și chiar voi înșivă, că deee.. vă pasă de sport, poate prea mult. De aia trebuie noi să ne facem abonament la RDS. O să o dați voi pe profit, când se va interzice Sopcast-ul. Până atunci, căldurosul: „Ce bine-mi pare că ai luat țeapă, ce bine-mi pare că ai pierdut…”

Comentarii
  1. Sorin spune:

    Mi-au placut incurajarile tale, dar de unde stii se meciurile se dau „la o calitate care ar lasa mult de dorit”?

    Si da, miscarea e cu bataie lunga. Peste 3-5 ani probabil ca aceste lucruri se vor discuta mult mai calm.

    Iar refrenul se va transforma in „ce bine ca au luat teapa, dar uite ca au adus un model de business viabil pe care il folosesc si eu”

    • qb spune:

      sorin, crede-ma ca daca nu ai fi angajat gsptv ai avea aceleasi ganduri ca si restul populatiei, si ai privi ideea asta cu mare scepticism..
      calitatea lasa mult de dorit fata de cea de la tv si stiu asta deoarece am urmarit unele meciuri pe gsptv.ro
      daca o sa va iasa treaba, bravo voua, dar eu am pretentia ca stiu cum gandesc concetatenii mei, iar sa dea 2 euro pe saptamana sa se uite la calculator la un meci ma indoiesc ca face parte din planurile lor de viitor

  2. Sorin spune:

    La fel punea problema si Costin: 2 euro/saptamina.
    Daca mutati discutia la 6 euro/2 luni, parca dracu’ nu mai pare asa negru.

    Stim foarte bine in ce ne-am bagat. 99.99999% din internauti considera ca accesul la continut trebuie sa fie gratuit. Fac parte din cei care considera acest model de business foarte periculos. Si nu, nu de cind sint angajat gsptv (de fapt Gazeta Online) ci de citiva ani buni.
    Doar acum am gasit sprijinul managementului de a incerca sa schimbam ceva.

    Peste citiva ani se va dovedi daca am avut sau nu dreptate.

    Ce nu inteleg este tonul patimas si personal al acestui demers. Injuraturi ca zilele astea nu am mai auzit de un an, de cind TELEVIZIUNEA GSPTV (a nu se confunda cu gsp.ro) se receptioneaza in RCS&RDS.

    La un an de la acea decizie iti pot confirma ca rezultatele sint spectaculoase. Nu pot detalia mai mult, dar gindit global GSPTV a fost un succes😉 Daca te uiti la audiente, venituri, profit s-ar putea sa ai o imagine distorsionata. Proiectul a fost ceva mai complex, asta vroiam sa spun.

  3. […] 2009 Filed under: Uncategorized | Tags: gsptv, mizerii | După decizia despre care am scris aici, urmările nu se lasă prea mult așteptate. Astfel, la numai o săptămână de la decizie, […]

    • Lorin spune:

      Buna,

      Eu consider ca este o initiativa foarte buna. Eu traiesc in Canada si singura varianta de a urmarii meciurile din Liga 1 este internetul. Pentru o calitate mai buna, merita sa platesti in plus.

      Succes gsptv.ro

Lasă un răspuns

