Dovadă acută de neprofesionalism

Posted: 14 August 2009 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , ,

Mi-am făcut un obicei, zic eu prost, în ultima vreme să mă leg de ziarele sportive. Dar marea problemă a noastră cei care citim fițuicile astea, e că nu ne dăm (încă) seama din ce aluat sunt făcuți jurnaliștii din ziua de azi, și cât de puțin înseamnă sportul pentru ei, în comparație cu personajele aducătoare de rating.

Astăzi ProSport-ul a făcut cea mai grosolană greșeală de când am comis prima mare aberație a vieții, și anume să îi citesc. Au umplut prima pagină a ediției tipărite cu transferul lui Lobonț la AS Roma. Conform fițuicii, Lobonț era deja transferat, semnase, era fericit, la un șpriț eventual cu Totti&co. De fapt săracul Bogdan se dusese la Roma să se refacă după accidentare, și conform spuselor lui, probabil că dacă se refăcea la Milano, era transferat la Inter de fițuică.

Fraierilor, ne-am săturat de titluri inventate, de frazele de genul ”conform spuselor sale către apropiați” care ascund titluri inventate, de voi înșivă. Ne este silă! Chiar sunt curios să văd cum o scoateți voi la capăt, că de o dezmințire sau de cerut scuze bănuiesc că nici nu se pune problema. Probabil a căzut transferul din cauza TVA-ului, sau din cauza Romei care s-a răzgândit. Deci, repet. MI-E SILĂ DE VOI!

”Sunt la Roma pentru a efectua un program de recuperare la o clinica privata. Am insistat sa fac recuperarea la Roma pentru a avea constiinta impacata ca fac totul pentru a reveni cat mai repede intre buturi. Vreau sa joc cu Dinamo in grupele Europa League si ma gandesc doar la clipa cand voi reveni in poarta . Transferul la AS Roma este doar o speculatie! Probabil ca daca as fi facut recuperarea la Milano, as fi fost transferat la Inter, la echipa prietenului meu Cristi Chivu”

Bogdan Lobonț

Comentarii
  1. Michelangelo spune:

    Ar trebui o pozitie ferma si „mai vizibila” opiniei publice cu privire la aberatiile ce apar zilnic in g.s.p. si pro.sport. Sunt niste instigatori, preocupati sa distruga orice echipa ce ar putea concura cu steaua lor favorita.

Lasă un răspuns

