Daa! Am leșinat

Posted: 15 August 2009 in Uncategorized
Etichete:,

Azi am aflat și cum este să leșini. Nu că ar reprezenta vreun interes major, dar nu puteam lăsa chestia asta nescrisă în propriul meu jurnal🙂.

O să o scriu măcar ca o amintire pentru peste câțiva ani. M-am urcat liniștit într-un vaporaș ce te plimba în tihnă pe Como. După o oră, când să intre băculețul iar în port, a venit momentul. M-am trezit dupa vreo 2 minute în mâinile unora care îmi țineau picioarele în sus, cu zahărul și apa pregătită, și cu ambulanța venind după un minut. Ce scenariu desprins din Eden. Dacă eram pe teritoriul lui Băselu, sigur mă trezeam în palmele a două babe, o alta care făcea descântece, și un altul care venea cu găleata să mă trezească. (poate totuși și o domnișoară având grijă să nu îmi înghit limba :D). Cam asta a fost. Nașpa! Aaa încă ceva. La spital le-am spus că sunt român și încă nu simt pic de otravă prin vene😀. Mai drăguți decât mă așteptam.

Lasă un răspuns

